madam low pkns : obama dalam kelambu

hari ini Amerika akan buat pilihan, obama atau mc cain. bagi aku, dua2 tak guna. kenapa? belanja aku teh tarik dan aku akan cerita.

hari ini selangor sibuk kisah Madam Low, orang tionghua yang dilantik memimpin PKNS, pertubuhan kebajikan bangsa melayu. haha! korang pun perasankan, takdak pon nama melayu kat situ!

kat amerika sana, obama ni kira pendatang la, macam khir toyo. nenek dia pon masih ada di kenya. amerika ini bukan di afrika, dia dibenua lain, dijumpa orang columbus yang sesat semasa cari india.

bagi selanjutnya di www.bumilangitblog.com

5 Responses to madam low pkns : obama dalam kelambu

  1. Fazrulls berkata:

    Ya.. betul.. apa pun.. kita tengok ja apa nak jadi.. asal islam obama ni…..

  2. batu sejuk berkata:

    “Aku menggambarkan mak aku sebagai tidak mengamalkan ajaran Methodist dan Baptist; abah aku, ateis (tidak percaya kewujudan Tuhan) manakala bapak tiri aku, melihat agama itu sesuatu yang tidak penting.” -Barrack Obama:In The Audacity of Hope-

    Nak salahkan siapa…??Dua² bapak tak boleh pakai.Harap jer Islam…Mak plak ‘Multinasional’Untung dapat eskrim coklat & vanila…Tapi nampak sangat McCain Tua Bangang.Tak boleh Imagine kalau Palin jadik Presiden kalau orang tua tu mati kene tembak.

    Bab tempatan punyer cerita malas nak layan….Ali Rustam Da Boss…

  3. bumilangit berkata:

    encik batu,

    saya dah pindah rumah. pls take note.

  4. batu sejuk berkata:

    Pindah tak ajak…!
    Sana “mainstream” sangatla….
    Malas….(aku melayu)

  5. bumilangit berkata:

    batu;

    tak la mainstream sangat. aku pon melayu, cuma aku tak join Corrupted Malay National Org saja. jemput lah ke rumah baru aku, nanti aku sambung tulis pasal melayu. entry pasal melayu ni kena research dan masa. sekarang kelam kabut dok stadi dan mak bapak aku pulak nak pi haji.

    ko datang la dulu, tanpa mu aku sepi. hahahahah!!!

Tinggalkan komen