M16 cari tajuddin (MP pasir salak)

mapley, mau minum apa?”, sapa anney sambil tarik kerusi untuk aku.

“teh tarik kaw kurang manis”. aku tak tengok pun muka dia, mata terpaku kat TV- slot buletin utama. macam-macam berita pelik2 keluar mutaakhir ni, tak payah beli majalah misteri, tengok berita kat tv dah cukup.

“do you have nescafe?”, cet, speaking mat salleh pulak mamat ni, ingat ni starbucks ka?

“yes sir!”, makin kuat angguk anney ni, taat betul. sisa radioaktif penjajah masih kuat dalam minda kita kot.

“then i’ll have nescafe o tarik, shaken, not stirred.”

baca sampai habes kat www.bumilangitblog.com

One Response to M16 cari tajuddin (MP pasir salak)

  1. adi isa berkata:

    ..heheheh, good artikel…its funny…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: