aku dalam kotak hitam

dalam kotak hitam. bukan dalam ISA!

deria aku berpusat, cuma cari makna. dengar2 kalau ada bunyi, bau-bau kalau boleh hidu. buka mata, tak ada cahaya. kotak hitam memang begini. gelap zulmat!

aku dah lemas dan bosan begini. aku tumbuk2 tembok kotak dan menjerit,

“ANWAR! BILA NAK TUKAR GOMEN?”

(aku harap kotak hitam ini bukan vakum)

dum spiro spero

selagi bernafas, aku berharap

Advertisements

9 Responses to aku dalam kotak hitam

  1. pendekar says:

    dah macam lawak dah aku tengok, tunggu juga biler dsai nak buat sesuatu yang lebih realistik

  2. admin says:

    kah kah kah!
    dulu org tu bukan main konfiden,takkan skrg dah pressure beb…

    kah kah kah!

  3. arejug says:

    tunggu… dalam masa 2@3 minggu ni jer…

  4. batu sejuk says:

    Alsabaratul Minal Iman…..

  5. bumilangit says:

    arejug;
    2@3 minggu? minyak turun ka?

    batu sejuk;
    hadis syiah mana ko kutip tu? kah kah kah!

    admin adihamka;
    gelak gelak..kau nak aku letak kau dalam kotak hitam? konflikting2..

    pendekar;
    kau tunggu la dengan arejug. aku nak buat negara sendiri. – dalam kotak hitam aku!

  6. pendekar says:

    aku jadik ko punyer menteri kewangan boleh? nanti 50:50, 😉

  7. bumilangit says:

    negara aku? nanti aku buat entri panjang tentang benda ni. kau nak masuk boleh, tapi namanya kena tukar jadi negara kau.

    dalam teori pentadbiran aku, ianya dipanggil ‘negara kita’.

  8. batu sejuk says:

    Wa’ammauyaya watau yaya…..
    Makhumnya:
    Tak semua lelaki itu buaya…..

  9. Sinatra_Z says:

    Kau tak rasa yang dia tipu ke tempoh hari?

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: