aku dalam kotak hitam

dalam kotak hitam. bukan dalam ISA!

deria aku berpusat, cuma cari makna. dengar2 kalau ada bunyi, bau-bau kalau boleh hidu. buka mata, tak ada cahaya. kotak hitam memang begini. gelap zulmat!

aku dah lemas dan bosan begini. aku tumbuk2 tembok kotak dan menjerit,

“ANWAR! BILA NAK TUKAR GOMEN?”

(aku harap kotak hitam ini bukan vakum)

dum spiro spero

selagi bernafas, aku berharap

9 Responses to aku dalam kotak hitam

  1. pendekar berkata:

    dah macam lawak dah aku tengok, tunggu juga biler dsai nak buat sesuatu yang lebih realistik

  2. admin berkata:

    kah kah kah!
    dulu org tu bukan main konfiden,takkan skrg dah pressure beb…

    kah kah kah!

  3. arejug berkata:

    tunggu… dalam masa 2@3 minggu ni jer…

  4. batu sejuk berkata:

    Alsabaratul Minal Iman…..

  5. bumilangit berkata:

    arejug;
    2@3 minggu? minyak turun ka?

    batu sejuk;
    hadis syiah mana ko kutip tu? kah kah kah!

    admin adihamka;
    gelak gelak..kau nak aku letak kau dalam kotak hitam? konflikting2..

    pendekar;
    kau tunggu la dengan arejug. aku nak buat negara sendiri. – dalam kotak hitam aku!

  6. pendekar berkata:

    aku jadik ko punyer menteri kewangan boleh? nanti 50:50,😉

  7. bumilangit berkata:

    negara aku? nanti aku buat entri panjang tentang benda ni. kau nak masuk boleh, tapi namanya kena tukar jadi negara kau.

    dalam teori pentadbiran aku, ianya dipanggil ‘negara kita’.

  8. batu sejuk berkata:

    Wa’ammauyaya watau yaya…..
    Makhumnya:
    Tak semua lelaki itu buaya…..

  9. Sinatra_Z berkata:

    Kau tak rasa yang dia tipu ke tempoh hari?

Tinggalkan Jawapan

