maaf dah lama tak update!

saya masuk hospital sebab suspek denggi. ni lari keluar jap sebab tak tahan kebosanan! haha

mata tengok monitor pc pun berpinau2. kejap lagi kena pergi lapor diri balik sebelum kantoi.

nanti2 kita cari melayu lagi ya!

10 Responses to maaf dah lama tak update!

  1. mamakspicy berkata:

    Salam Tuan..jgn boring2..kalau boring minum air banyak2 sikit🙂

  2. Fazrulls berkata:

    Dalam Bro,

    patut la sonyap ka.. ingatkan ke mana dah… masuk ISA ka apa ka…. ish2.. so apa citer..? bial boleh keluar? raya kat hospital ka? apa pun harap semuanya selamatkan..

    Orait… take care and see you soon…

  3. mudin001 berkata:

    melayu tengah sakit rupanya…
    tak apalah, moga cepat sembuh🙂

  4. ladymariah berkata:

    semoga tak kena denggi. get well soon, buddy!

  5. rastom berkata:

    Saya pernah satu rumah kena suspek denggi. Semua kena masuk spital. Kadang kadang nyamuk lebih mulia daripada pendokong ISA ….lain kali pasang ubat nyamuk dirumah!

  6. batu sejuk berkata:

    Wei melayu…banyak² minum 100plus…Aku ni pun nyaris² jugak kene denggi.tapi lepas kene satu injectoin ngn doktor melayu, esok terus baik…..Alhamdulillah…
    orang melayu tolong melayu….

  7. Besaqkichik berkata:

    semuga cepat sumbuh.

  8. bumilangit berkata:

    1) dah kuar spital, tapi otak masih slow. tadi pergi kelas, tapi tidor je.

    2) nurse di selayang konfem lebih comel dari ampang puteri. masa masuk wad aku tanya bini aku, “aku dah mati ke? kenapa ramai bidadari?”

    menyampah….

    batu sejuk: aku cari poin hang pulak, hang jaga.. hahaha

  9. ladymariah berkata:

    rastom: mana boleh bagi ubat kat nyamuk nanti diorang tambah sihat…

  10. adihamka berkata:

    aku call hang tak angkat.maklumlah jumpa bidadari.
    minum 100plus bebanyak.sihat cepat kita ngeteh sambil mengutuk aleerosetam.
    hahahaha!

Tinggalkan Jawapan

