dah habes dah…

dah habes dah ramadhan! hoi! rugilah kau!

solat kau dah tak sama macam semalam. tasbih kau dah tak sama macam semalam.

bulan berakat dah lepas. hoi rugilah kau!

apa sebab aku nak suka? bila pintu neraka kembali dibuka?

apa sebab aku nak ketawa? bila penyesalan tak beribadat bersunggoh2 mengisi segenap jiwa?

kalaulah Allah jadikan setahun penuh itu ramadhan, kan bagus? (boleh aku terus menunda2 dan menyesal kemudiannya!)

hoi rugilah kau!

kau tak jumpa lailatul qadr? pergghh… rugilah kau!

————————————-

bumilangit nak minta maaf banyak2 kepada;

jemaah menteri BN yang diketuai oleh paklah.

zainuddin maidin

rakan2 dalam pakatan

rakan2 bloggers

rakan2 dalam pejabat

rakan2 AIC

anak2 gayong

rakan2 dalam jemaah

awek2 lama dan awek2 baru

dan lain2 kategori yang aku tak sebut dalam ni. maaf kerana aku terlupa kat kau. hahahah!

3 Responses to dah habes dah…

  1. Fazrul berkata:

    Salam Tuan,

    Sama lah kita, kesempatan ini jua di ambil untuk mengeratkan lagi silatulrahim…

    Fajar SYAWAL menjelang tiba,
    Tanda berakhirnya RAMADHAN mulia,
    Ampun dan Maaf sama dipinta,
    Agar silaturrahim kekal selamanya.

    SALAM AIDILFITRI,MAAF ZAHIR BATIN

  2. leokid berkata:

    woh. slamat hari raya!

  3. bumilangit berkata:

    fazrul, leokid;

    maaf ya!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: