sekarang pak lah WAJIB dijatuhkan

sekarang paklah dah tukar tektik, untuk jadi otokratik macam mahadir dulu. dia mula nak tunjuk belang, dia nak tunjuk terer.

sebenarnya golongan islamis sebelum ini tak banyak sebab untuk serang paklah. dia mengaku dia seorang islamis, malah menggagaskan ‘islam hadhari’ untuk kelihatan islamis. dia seorang yang pelembut dan tak mengutuk orang berdepan. ini soft spot paklah.

tapi bila sang islamis melakukan kezaliman, dosanya dua kali. pertama, bila dia melakukan kezaliman, kedua bila dia membawa citra/imej yang sang islamis ini zalim! fitnah ini akan memburukkan nama Islam, seterusnya menjauhkan manusia dari Islam.

ISA adalah akta kejam, zalim dan haram di sisi Islam. kalau nak kata hudud potong tangan tu tak bertamadun, sekurang-kurangnya ia menuntut siasatan dan yang bersalah boleh membela diri, tapi tidak ISA yang mana membenarkan seseorang itu ditangkap tanpa bicara dan alasan!

oleh sebab ini, dah tiba masanya kita menggunakan senjata kita untuk menjatuhkan pak lah. senjata ini adalah Pedang Malam! tahukah apa tu pedang malam?

solat malam merayu kepada Allah.

6 Responses to sekarang pak lah WAJIB dijatuhkan

  1. Pembebel berkata:

    Maka lahir lah Maha Zalim 3. Dulu Mahathir dicop Maha Zalim juga tapi setakat Maha Zalim 2 jek. Hehe.

  2. tos berkata:

    memang bagus pun teresa kok tu kena ISA.tak perlu nak kecoh2 yang kononnya perjuangkan kebebasan rakyat tapi sebenarnya merosakkan perpaduan…korang orang melayu islam sepatutnya sedar la..dalam memperjuangkan islam patutkah kita bergabung dengan kafir ni semata2 nak dapat kuasa yang belum tentu dapat kat kita..

  3. bumilangit berkata:

    tos;

    pertama, siapa kamu?

    kedua, aku sanggup bela teresa kok walaupun dia bukan muslim, kerana aku yakin, itu yang Rasulullah nak aku buat sebagai umatnya. kamu bagaimana?

    ketiga, aku bagi amaran keras, kalau nak bagi rasis remark, tulis dengan panjang lebar bersama2 hujah dan bukti agar boleh dibincangkan. kalau takat nak umpan aku kena ISA, baik aku halau kamu terus dari blog aku ni.

  4. dungutgganu berkata:

    Jangan mudah menungkil sabda Nabi sallaLlahu alaihi wassalam. Buat malu. Perjuangan kamu itu tiada kaitan dengan perjuangan Agama. Anwar itu bukan pemimpin Agama. Takan tak tahu heh ?. Jangan bila dikomentar orang kamu mula mencari-cari pegangan. Teresa yang harbipun kamu zimmikan. Memang lemah otak.

  5. bumilangit berkata:

    terima kaseh dungutgganu kerana nasihat dan tegoran anda.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: