enjet-enjet semut~

enjet enjet semut,
kuat mengampu naik atas;
enjet enjet semut,
kuat menipu naik atas;
enjet enjet semut,
tak blaja tinggi pon boleh naik atas,
enjet enjet semut,
janji pandai bodek dan pandai kipas.

3 Responses to enjet-enjet semut~

  1. tos berkata:

    woi ko ni memang bikin aku panas la…
    macamana ko tau aku ni kuat mengampu dan bole naik ata?setau aku aku tak bagitau orang pun.huhu…
    tapi yang aku panas sangat ni ko cakap aku menipu bole naik atas apesal.mana ada aku tipu, aku kencing je la…
    nasib baik la aku belajar tinggi2(itu pun mak ko yang ajar masa kat sekolah dulu)kalao tak mesti aku bole naik lagi atas macam anwar…
    dah la bole naik atas, famous lak tu.huhahuhahu..

  2. bumilangit berkata:

    meraban; 1. mengigau, merepek; 2. berkelakuan (berperangai) tak tentu arah: ia pun berjalanlah ~ dgn tiada tentu arah tujuannya; jangan engkau ~ dlm kampung ini, nanti kepala engkau diketuk orang.

    Kamus Dewan Edisi Tiga

  3. tos berkata:

    salam…

    memang aku meraban pun.huhu…woit ko ape kabar?lama tak jumpa ko..ko kenal lagi tak aku ni…

Tinggalkan Jawapan

