Tun Mahathir masuk UMNO, ezam nak keluar?

khabar angin yang mengatakan Yang Amat kita cintai akan masuk semula UMNO telah disahkan.

sebelum ini ezam md nor, bekas ketua AMK PKR masuk semula UMNO atas alasan ‘orang tua tu dah keluar’.

bila Tun masuk balik ezam nak keluar UMNO atau cium tangan Tun?

pasti lah ezam akan keluar, takkan dia nak jilat ludah macam Tun. eee. geli jer…

tunggu part 2, macamana Tun gunakan KuLi

5 Responses to Tun Mahathir masuk UMNO, ezam nak keluar?

  1. Fazrul berkata:

    Salam bro,

    Ni baru namanya politik kangkung kan.. heee..

    Salam

  2. Pembebel berkata:

    Politik kangkung tak laku.😀

  3. bumilangit berkata:

    kangkung ada nilai tau masa bulan posa ni.

    sotong kangkung.

  4. anakkawi berkata:

    aku masih xpercaya..

  5. Pencarut berkata:

    Aku percaya.😀

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: