saiful bukhari hero rakyat Malaysia

tadi saudara saiful bukhari telah bersumpah dengan nama Allah yang dia telah diliwat oleh bekas majikannya, Anwar.

kita juga jangan lupa penat lelah perwira2 negara yang berhempas pulas mempertahankan nama negara sebelum ini. nama2 seperti umi hafilda, khalid jafri, azizan sanggup bergadai maruah untuk membuktikan apa yang mereka cakap itu benar.

apakah ganjaran yang kerajaan bagi untuk mereka? tiada! Khalid jafri semasa pengkebumiannya tiada seorang pun menteri (yang dahulunya memuji2 keberaniannya) menziarahi pusaranya. Azizan pula setelah ditangkap khalwat terus hilang. saya cadangkan dia pergi membantu perjuangan saiful dan memberi khidmat kaunseling peribadi kepadanya. (khidmat kaunseling je tau, jangan lebih2!). Umi hafilda pula yang mengaku pernah tidur bersama Anwar macam sasau. kali terakhir aku jumpa dia ialah masa forum Mahathir dekat hotel PJ. terhegeh2 nak mengampu Mahathir. geli geleman aku tengok.

sebenarnya bersumpah ini tindakan yang terdesak, hatta bersumpah dengan nama Allah sekalipun. jika kamu ada bukti yang kukuh, tak perlu sumpah, buktikan saja. aku suka nak tengok macamana reaksi saiful dalam mahkamah.

peguam: kamu diliwat anwar?

saiful: benar

P: best tak? kamu suka?

S: dia paksa

P: tapi ini kata kamu suka sama suka. jawab soalan saya, kamu suka tak?

#aku nak pergi pematang pauh ni, jumpa lagi lusa, insyaAllah

6 Responses to saiful bukhari hero rakyat Malaysia

  1. hehe.. dear elbumi langit,

    masalahnya Anwar mempunyai beratus-ratus alibi.
    dan
    Si Saifool ini tiada mempunyai saksi yang melihat bahwa beliau diliwat oleh Anwar.

    yang desperadonya adalah si-Saifool. Bukannya Anwar.

    oleh itu, buat apa anwar bersumpah ?
    haha..!

    salam.

  2. bumilangit berkata:

    el hakim, itu poin sy. walaupun sy sangsi yang anwar ada beratus2 orang saksi.

    ini persoalan politik sekarang. saiful nyata bukan berbuat begitu kerana kebenaran kerana ianya akan dibincangkan di makhkamah dengan bukti2 dan saksi tetapi, saiful memilih untuk bersumpah juga dengan siaran TV penuh.

    dari segi politiknya, bagi saya, anwar juga patut bersumpah untuk counter-sumpah saiful. dari segi teknikalnya saya tak pasti bagaimana. tindakan ini dalam mesej ringkas, padu dan straight kepada pengundi pematang pauh yang terdiri dari orang2 kampung.

    tapi saya kena ulang, dari segi teknikalnya kena chk dulu kerana tak mahu dahulukan politik dari Islam. ye idak?

  3. Sinatra_Z berkata:

    yang pastinya umi hafilda, khalid jafri dan azizan tidak menjadi jutawan, hartawan mahupun mendapat pangkat dalam UMNO walaupun dimaki dan dicaci seluruh Malaysia.

  4. bumilangit berkata:

    azizan sempat buat taman perumahan di melaka. umi hafilda bersembunyi di UK(london tau bukan Ukay perdana). khalid jafri kena kencing manis.

    mereka ni disposable.

  5. bulanmalam berkata:

    “Saiful Bukhari Hero Rakyat Malaysia”

    Saiful Bukhari : Nanti saya jawab di mahkamah.

  6. Alina berkata:

    Saiful, sekarang ramai yg berjubah berserban masuk neraka sbb suka buat spekulasi, menilai org dr segi parti yg disokong, bukan tuhan yg disembah.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: