laporan pusrawi dari sudut paranormal

bumilangit adalah ahli paranormal separuh masa yang menumpukan kajian khusus tentang makhlus halus yang melompat-lompat.

pada hemat saya sebagai ahli paranormal yang berpengaruh dan berpengalaman luas dalam bidang perubatan tradisional dan rasuk merasuk, laporan perubatan yang bocor dari pusrawi itu tidaklah dapat digunakan untuk menafikan kemungkinan berlakunya proses sodom menyodom pada hari yang sekian-kian dan pada waktu yang sekian-kian.

ini berdasarkan faktor yang mana subjek yang dikaji iaitu saiful bukhari, walaupun dikatakan tiada kesan luka, nanah atau koyak di bahagian sulit belakang, namun itu masih belum membuktikan dia tidak menyodom. pada hemat ahli paranormal seperti saya, bukan saja alat sulit belakang saja perlu diteliti, malah alat sulit bahagian depan juga perlu dikaji untuk kesan jerutan. namun perlu diingatkan, kesan jerutan hanya akan wujud jika yang disodom masih mempunyai kekuatan untuk mengemut, jika tak, hanya kesan nikmat sahaja akan kelihatan.

sekian pandangan saya.

*bumilangit menyediakan khidmat mandi bunga (penaik seri muka) dan tilik nasib buat para pewakilan UMNO yang akan bertanding pada perhimpunan agung tahun ini. diharap dapat buat tempahan awal kerana bumilangit agak sibuk dengan jadualnya. permintaan untuk penyantet (santau-menyantau) pesaing tak akan di layan. harap maklum

One Response to laporan pusrawi dari sudut paranormal

  1. rastom berkata:

    Pada analisis yang telah dilakukan oleh The Rastom’s Foundation sebuah NGO internasional yang separa dananya daripada USA berpendapat, adalah wajar Ezam diberi penghormatan untuk bertanding lawan DSAI. Jatuh -bangun di Kulim adalah berstatus kalah-mati. K.O. Penamat kerjaya politik dan kotak kotak virtuarnya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: