anwar: najib mengelak tapi terselak

najib dengan kerasnya mengelak untuk dikaitkan dengan saiful, individu yang membuat laporan polis yang beliau diliwat (atau meliwat?) anwar ibrahim.

penafian beliau dalam malaysiakini.com;
“Menyentuh mengenai gambar itu, Bernama memetik Najib berkata gambar pegawainya yang diambil dengan pembantu Anwar di pejabatnya pada 12 Februari lalu adalah selepas pembantu Anwar datang ke pejabatnya bersama seorang rakan untuk berjumpa dengan pegawainya bagi mendapatkan sokongan untuk mendapatkan biasiswa dari kerajaan melanjutkan pelajaran……Dalam satu kenyataan kepada Bernama hari ini, Najib berkata pembantu Anwar itu merupakan bekas pemimpin pelajar di Universiti Tenaga Nasional (Uniten) manakala pegawainya di dalam gambar itu bertanggungjawab antara lain, bagi perkara berkaitan dengan pendidikan tinggi.”

najib dengan tegas berhujah yang saiful datang ke ofisnya hanya untuk minta sokongan biasiswa. soalnya, kenapa saiful nak minta biasiswa pada bulan februari 2008? kolej mana yang dia minta? bolehkah dia minta biasiswa baru sedangkan dia telah gagal dengan TERUK dalam pengajian yang lepas dengan tajaan TNB?

najib terselak.

lagi satu soalan,
“..pembantu Anwar datang ke pejabatnya bersama seorang rakan..”

siapa rakan ini? aku dah tahu.. kamu tak tahu? kamu nak tahu? zaasssss……

9 Responses to anwar: najib mengelak tapi terselak

  1. petisuara berkata:

    Aku ada 2 teori kalau pun betul saiful tu ada kaitan dengan najib

    1) Dia adalah agen yang disuruh membuat laporan palsu untuk memfitnah anwar dengan tujuan hancurlah kerier politik anwar. Si saiful tu mungkin dibayar untuk membuat laporan dan tuduhan palsu dan kalau pun dia kena tahan sebab buat tuduhan palsu, mungkin bayaran yang diterima makan tanggung seluruh keturunan dia tak habis (tu pun kalau dia tak de nak bertanding jadi wakil rakyat).

    2) Yang nie plak dia jadi agen juga tapi memang agen yang terpaksa berkorban untuk negara kerana membiarkan DSAI mencocok ………………………….. . untuk memastikan bahawa inilah kelemahan DSAI. Jadi adalah kut-kut bukti yang sahih untuk mendakwa si DSAI nie. ( eee buruknya laku )

    Kalau teori yang kedua betul macam mana dan akhirnya tuduhan orang pro Anwar betui dan tuduhan pro UMNO betui. Orang yang untung siapa? lembu ngan kambing bergaduh nanti babi buat kandang serba canggih……..

  2. bulanmalam berkata:

    Zul,
    Adakah yang menemani dia itu adalah…….

  3. bulanmalam berkata:

    Mungkin aku salah teka..
    takpe la…🙂

  4. bumilangit berkata:

    bulanmalam,
    benar sangkaan kamu. aku suka bila boleh kata, “i told u so”.

    peti suara,
    buka blog kamu sendiri dan tulis teori kamu di sana. tlg bagitau url nya agar aku dapat pergi melawat.

    kah kah kah!

  5. LuPikirLaSendiri berkata:

    ala tah2 dia nak mintak biasiswa untuk awek awek kat uniten ke..
    biasala muka cun mesti ramai awek.. mula2 tolong2 la. pastu … hahahaha

  6. petisuara berkata:

    ko dah runsing dengan aku punya pendapat ke??? aku memang suka memberikan pendapat kat korang punya blog termasukla Pro kerajaan pun aku ceroboh gak aku blasah gak tak caya ko carilah aku kat blog pro kerajaan……

  7. petisuara berkata:

    muhaahaa tak usah lah korang nak serang mental aku sebab aku nie sentiasa positif dan nagetif muhaahahahaaa!!!!!!!

  8. bumilangit berkata:

    kejap tinta baiduri, kejap peti suara, tapi dangkal tetap sama.

    mula2 aku ingat kau berada di pwtc, rupa2nya aku silap. aku minta maaf.

    aku tak kisah kamu nak kritik, cuma biar beradab. malaysia dan umat islam perlukan orang macam kau.

  9. ladymariah berkata:

    siapa yg temankan dia?? wat suspen jer… (akupun ada teori sendiri) hahahaha.

Tinggalkan Jawapan

