pejuang melayu tak sama dgn pejuang islam


orang umno termasuklah dengan orang yang baru masuk umno menegaskan, mereka berjuang untuk melayu dan oleh kerana melayu di malaysia ini islam maka merekalah pejuang islam. hidup melayu sama dengan hidup islam.

aku suka petik kata-kata rakan aku, “kalau tak solat 5 waktu berjemaah di masjid, jangan bicara tentang berjuang atas nama Islam”.

5 Responses to pejuang melayu tak sama dgn pejuang islam

  1. AnakMudaParlimenBatu berkata:

    Saya setuju kerana solat itu tiang agama, kalau tiada tiang mcm mana nak kukuhkan rumah ….

    layarilah blog saya di
    http://khairilazuar.wordpress.com
    ada artikel baru …..

  2. ladymariah berkata:

    setuju! setuju!

  3. bicarasamaawan berkata:

    aku tgk tunggu enty tentang kenaikan harga minya dari bumilangit. huhu~

  4. bicarasamaawan berkata:

    aku tgk tunggu entry tentang kenaikan harga minya dari bumilangit. huhu~

  5. PAS berkata:

    Ugama itu madat untuk orang miskin = Karl Marx

Tinggalkan Jawapan

