ke mana PKR tanpa ezam?

anwar, azmin dan Dr Syed Hussien pasti menggaru-garu kepala, macamana nak kemudi keADILan tanpa ezam?

Ya Tuhan, berikanlah pemimpin kami ini pertunjuk…

hahahahaaa… ezam oh ezam… kamu cuma cuba menyanyikan lagu dodoi ketika ribut memukul kapal Umno yang hampir roboh. dan kamu nyanyikan lagi ‘biarkan..biarkan’ ketika mahathir terjun dengan labu-labunya.

tapi bagaimana pun, PKR jangan leka dan kena mengaku yang mereka ada masalah dalaman dan terus baiki masalah itu. aku tau, PKR ni lembab nak mampus, tapi kalau mereka terus lembab nak mampus macam ni, mood rakyat yang mahukan perubahan akan hilang dan anarki WAJIB menjelma.

PKR mesti berubah. Umno pasti rebah. ezam? tak akan ada sapa pun yang kisah.

arwah pak lang mesti kecewa tengok tingkah laku ezam..

4 Responses to ke mana PKR tanpa ezam?

  1. adihamka berkata:

    prinsip aku, dalam perjuangan jangan bertuhankan idola,tapi bersendikan prinsip.
    buat Ezam, tahniah kerana berjaya jilat semula lidah mu.Inilah politik.
    buat Umno, kasihan kerana terpaksa berhabis utk seorang pengkhianat.

    hatta kalau Anwar sendiri keluar PKR,perjuangan ini perlu jalan terus.
    ezam hanya butiran pasir di tepi jalan.

  2. bulanmalam berkata:

    Aku tak rasa yang EZAM itu sesuatu yang kuat.
    Kerana dia seorang semua jadi ribut kabut.

    RELAX sudah.

    Cuma PKR [semua ahli-ahli yang menyokong] kalau kamu tahu arah tuju perjuanganmu..
    Usah gentar..
    Burung rajawali sentiasa bersamamu..

    EZAM bukan apa-apa..
    Setelah dia jilat semula bekas yang penuh berkahak..
    EZAM seperti anak kecil yang baru ingin belajar apa itu PRINSIP dalam HIDUP.
    Baru nak kenal apa itu PERJUANGAN.
    kerana PERJUANGAN yang dia katakan sebelum ini semuanya sudah jadi sia-sia..

    Jadi EZAM jika benar kamu rasa agenda yang dibawa UMNO adalah perubahan buktikan dan aku mungkin akan mengubah spekulasi aku terhadap kamu..

    PKR buktikan pakatan kamu itu untuk rakyat dan bukan menggunakan rakyat untuk mencipta PAKATAN RAKYAT..
    Pastikan perjuangan itu betul..
    Kepada nak lompat parti tue..
    Nak ikut jejak langkah EZAM tu..
    Fikirlah kenapa perlu wujudnya kamu di dalam kezaliman itu.

    Sori ZUL panjang pulak berceloteh..
    hahahahahahahahašŸ™‚

  3. bicarasamaawan berkata:

    (Jadi EZAM jika benar kamu rasa agenda yang dibawa UMNO adalah perubahan buktikan dan aku mungkin akan mengubah spekulasi aku terhadap kamu..)

    jangan tak sampai 3 bulan, dia yang kena ubah!šŸ˜€

  4. bumilangit berkata:

    semuanya positif. tak ramai yang sokong ezam rupanya (rujuk blog anwar sendiri, misalnya).

    ok, kita lupakan ezam

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: