aku perlukan duit/penajaan untuk Gayong

aku dengan anak-anak harimau yang lain telah bersetuju untuk buka sebuah gelanggang awam di Taman Melawati merangkap ‘Pusat Latihan Gayong Gombak’. namun projek ini perlukan banyak wang untuk beli peralatan dan selengaraan. insyaAllah aku akan cuba buat list barang2 yang diperlukan beserta harganya agar para dermawan yang tak mahu bagi duit, boleh terus membelinya dan sedekahkan kepada kami.

pada rancangan awal, gelanggang ini akan mempunyai alatan lengkap untuk mengajar silibus gayong dan mengikut peredaran zaman. sesiapa yang tak mampu nak bagi duit tu, doakan kami agar berjaya, ya!

gayong malaysia

One Response to aku perlukan duit/penajaan untuk Gayong

  1. cucu berkata:

    asalam, salam anak gayong, aku baru terbaca berkenaan glg awam di tmn melawati, dah peringkat mana prosesnya? jadi ke sebagai Pusat Latihan Gayong Gombak?

    anak gayong..

Tinggalkan Jawapan

