PKR dah jadi Umno


siapa yang sanggup bayar RM250 untuk makan bersama Menteri Besar dan bakal isteri Perdana Menteri?

siapa lagi kalau bukan tauke-tauke besar, ahli perniagaan dan hartawan koperat.

adakah mereka akan datang dengan tangan kosong? tidak… mereka ini semuanya sentiasa sibuk. mereka takkan buang masa saja-saja dan membuang duit saja-saja. bukankah sejarah dah mengajar kita yang orang yang paling kedekut ialah orang kaya?

tiket yang berharga RM250 setiap satu itu bolehlah dianggap kupon ‘laluan ekspres’ untuk berjumpa figur besar yang mempunyai akses kepada lubang-lubang perniagaan.

manakala mereka yang tidak mampu membayar RM250 perlulah beratur panjang dibarisan paling belakang.

parti keadilan rakyat? heh…

11 Responses to PKR dah jadi Umno

  1. ghenjis khan berkata:

    bad example …… they don’t try hard enough to follow the examples and principles taught by their Prophet and the Rightly Guided Khalifah ….

  2. AnakMudaParlimenBatu berkata:

    Mungkin mengisi dana PKR sahaja kot, kalau kita tidak mampu tidak payah pergi.

    Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
    bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

  3. bulanmalam berkata:

    Huhuhuhuhu..
    Majlis Makan Malam.
    Palace Of Golden Horses [Perlukah di sini]..
    Buat dekat padang sudah..
    sempoi.. santai.. semua boleh datang..
    Bayaran RM 50.00 sudah memadai..
    Sekali lagi
    Palace Of Golden Horses [Perlukah di sini]..

    Nak nampak GRAND n VOGUE..
    dekat mana-mana pun boleh..
    janji kreatif..

    PERLUKAH PALACE OF GOLDEN HORSES?

    Majlis makan malam ini untuk siapa?
    Sasaran kehadiran [Untuk semua : TIDAK]?
    Ada kepentingan disebalik semua ini [YA]?

    CADANGAN : Kita manusia semua sama. Hahahahahahaha.. Apa! Tak faham, fikir sendiri la..
    🙂

  4. bicarasamaawan berkata:

    buat kat padang merbuk sudi..

  5. hasronrabbanie berkata:

    dianjurkan oleh PKR BTR!tempat aku lak tu!..huhhu nasib baik aku lum isi form ahli.that’s why aku tak brapa suka ‘segelintir’ orang2 atas dalam PKR bahagian BTR ni.aku tak heran kalau PKR akan jadi macam UMNO pasal lebih separuh ahli PKR yang ada bekas ahli UMNO gak..tol tak?? komen sket..

  6. ladymariah berkata:

    hasronrabbanie, adalah tanggungjawab anda untuk perbetulkan apa yang tak betul kat sini. org dalam kena bincang utk perbetulkan apa yg salah…

  7. AnakMudaParlimenBatu berkata:

    Dalam UMNO banyak masalah …. org keluar umno masuk PKR sebab sudah tidak boleh memperbetulkan umno itu sendiri ….. hasron anda kalau rasa PKR ada benda tak betul masuk parti perbetulkan …. takan pasal makan malam anda semua sudah jadi kelam kabut …. kita tidak tahu tujuan sebenar majlis itu ataupun mengapa dibuat ditempat sebegitu … bagi aku perkara kecil sahaja sebabnya ada lagi perjuangan yang PKR buat telah sampai objektifnya

    Rakan2
    Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
    bagi komen setiap artikel yang saya tulis… ada artikel baru aku tulis ….

  8. bulanmalam berkata:

    Betul kata LadyMariah tue Ron..
    Pinjam Blog ko jap Zul untuk Chat ngan membe-membe..
    Muahahahahahaha 🙂

  9. bumilangit berkata:

    boleh je epul.. chat la. hahahah

    anak muda parlimen batu dan lady mariah, tentang isu ‘masuk parti dan betulkan’ , nak jugak aku tanya kenapa kita tak masuk je umno dan betulkan umno? bukan kah itu cara yang anwar cuba buat dulu masa masuk umno?

    sokratik sket~

  10. penyokongpaklah berkata:


    Kebanggan Malaysia: MALAYSIA MENGHASILKAN ROTI BABI

    KAU MASUK LA SINI
    http://www.youtube.com/watch?v=OYDvbfvEHBE

    KUIKUIKU..
    TU LAH KO SOKONG PARTI CILIKA TU BUAT APA HAH

  11. bumilangit berkata:

    kpd penyokong paklah;

    semenjak dua menjak PR menang je korang tau halal haram, kalau tak bedal serupa je.

    meh sini aku nak sekolah kan kau sikit; bukan babi je yang haram tau? zina, arak, judi, bertilik nasib, rasuah (penyalah gunaan kuasa) juga HARAM.

    peluk misyel yeoh juga haram……

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: