maaf ya, terlambat!


alif

aku pergi melarikan diri, bukan untuk menjauhkan diri, tapi untuk mendekatkan diri. makin dekat, makin rapat, bukankah menjadikan ia lebih kuat?

baa

wordpress macam s**l. untuk mat salleh yang pandai berbahasa melayu, aku ulang lagi sekali, macam S**L! lembab nak mampus. aku sedang pertimbangkan untuk cari pelantar baru untuk blog aku

djim

waktu riadah aku sudah berakhir, sekarang aku sudah melompat semula ke dunia. hai sang penguasa! jangan harap kau dapat tidur lena!

Tinggalkan Jawapan

