UMNO, babi, dan reforms

coretan ringkas;

mungkinkah ada perubahan dalam umno? tidak! kerana mereka masih tak reti eja R-E-F-O-R-M-A-S-I.

reforms..reforms.. reform apa ke benda?

babi ni pulak jadi satu lagi cerita lawak. ingat lagi tak perhimpunan haram yang diadakan oleh ketua-ketua kampung untuk menghalang pembinaan kompleks babi? rupa-rupanya ketua2 kampung tu masa BN perintah dulu suka kat babi, setuju dengan projek tu, cuma lepas Pakatan menang je mereka tak suka. bagus lah… dah dapat hidayah!

3 Responses to UMNO, babi, dan reforms

  1. admin berkata:

    nahdah.wordpress.com/2008/04/11/ada-apa-dengan-babi/

    jemput singgah dan ulas.

  2. bumilangit berkata:

    oi! mana aci promot blog ngko kat sini!

  3. admin berkata:

    takde tulis disclaimer pun….
    hahahahahah~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: