terbaru dari aku

1) bil telefon pasca pilihanraya dah tiba. aku terkejut besor!

2)aku makan ubat untuk kuruskan badan. aku tak pernah percaya benda2 macam ni tapi lepas kena kutuk kaw2 oleh koliq kat tempat kerja, aku mengalah. aku tengah diet sekarang!

3)aku buat facebook dan matikan myspace aku (yang tak pernah hidup). add la aku kalau berani; jonbuobage-add-yahoo dot com.

4)aku telah dapat hobi baru, tido masa lecture. nikmat seh!

5)aku ada beberapa rancangan nak buat ni, antaranya nak promot agar malaysia boikot olimpik games, nak buat NGO amal untuk koordinasi pusat tiusyen percuma untuk anak2 miskin dan ajak member2 bloggers buat group blog baru -blokMuda.

6)selepas tayar kereta pancit, sekarang bateri kereta plak kong. adakah ini selari dengan penganugerahan bonus oleh kompeni aku? adakah mesej2 tersembunyi di sini? kereta baru mungkin?

7)aku dah bosan nak provok Umno, mereka akan karam sendiri. perut buncit mereka akan meletup sendiri! hahahahahaah

8)aku dah mula bosan nak isap rokok. mungkin apa yang kerajaan BN cakap selama ini benar, rokok membahayakan kesihatan.

9)CAA UK belum bagi exam date. cipan la korang orang putih! yang ko dengki sangat kat aku kenapa? bukan aku yang bunuh JWW birch! heh~

6 Responses to terbaru dari aku

  1. rastom berkata:

    blokMuda…..hmm..orang tua boleh join?

  2. bumilangit berkata:

    maksud org tua ialah mereka yang sudah tiada impian.

    tuan masih muda, bukan?

  3. bulanmalam berkata:

    Zul.. Zul.. Kalau tanda kereta baru dah keluar singgah-singgah lew tempat aku.
    Muahahahhahahaha…
    🙂

  4. bumilangit berkata:

    tanda dah keluar, tapi masuk balik.

    aku mahu jadi usahawan sekarang! pada sesiapa yang ada maklumat ttg cara nak dapatkan kursus usahawan beserta pinjaman sekali, jgn malu2, msg saja aku.

    tapi along takmau la~

  5. Sinatra_Z berkata:

    Jonbuobage….

    Kat mana ko dapat nama tu?
    Dulu aku pernah tgk ada satu cerita sentai Jepun ni (ala ala flashman,maskman dan power rangers) tajuknya Abarangers dan Kakuninja.

    Abarangers diserang oleh sekumpulan reasakse (dua je) yakni resakse gear dan resakse bernama OMBUOBAGE. Resakse OMBUOBAGE ni hebat tapi dia ni cam bebudak dan suka kat pompuan seksi. masa tgh fighting ada awek ni pancing dia sambil pakai baju renang dan mandi kat air terjun dan resaskse tu pun lari dari perlawanan dan cakap kat gegadis itu “Apa Khabar nama saya OMBUOBAGEE!!”

  6. bumilangit berkata:

    sinatra,

    akulah resaksa itu

    “nama saya onbuobage, saya suka perempuan cantik!” (aksi kuarkan lidah)

    tak sangka ramai jugak yg tgk citer tuh! lalalalaa~

Tinggalkan Jawapan

