kputusn PRU ; selangor kembali ke tangan rakyat, tapi..

rakyat menang sebenarnya di selangor, bukan PAS, bukan PKR mahupun DAP. penyokong parti jangan bongkak! rakyat cuma nak test kamu. jika kamu bercakap benar, lebih kerusi untuk kamu dalam PRU depan, jika kamu turut menipu, kamu akan dibakul sampahkan.

dalam kesedaran itu, aku akan pantau manifesto BA selangor, kalau kamu tipu, aku akan lawan kamu. aku kenal kamu, aku pernah bekerja bersama kamu, tolonglah jangan khiananti aku!

aku seru semua penyokong PAS-DAP-PKR, jangan mengampu! kita adalah kumpulan rakyat sedar dan perlu terus sedarkan wakil rakyat jika dia buat salah. pastikan dia buat kerja. jika dia mengelat, sound je!

teruskan gema suara rakyat!

7 Responses to kputusn PRU ; selangor kembali ke tangan rakyat, tapi..

  1. anakkawi berkata:

    iya, aku setuju sangat…

    Rakyat yang menang di Selango!!!

    Hidup rakyat!!!

  2. Sinatra_Z berkata:

    Tahniah untuk anda, parti anda dan juga rakyat jelata. Walaupun aku menyokong BN aku sendiri pun tahu kekalahan ini perlu untuk mengubat penyakit dalam parti.

    Mari kita lihat jika Tan Sri Khalid berjaya memimpin Selangor.

  3. admin berkata:

    sahabat…
    tekad kita seiring.
    sama-sama kita menjadi pengkritik dan pemantau!

  4. shakinah haron berkata:

    Alhamdulillah dan syabas, akhirnya perjuangan anda success tp ingat jangan terlalu gah sbb yg duduk di kerusi empuk bukan anda, sekarang anda wajib jadikan diri sportlight power agar perjuangan selama ini tidak dipersiakan sbb teman takut bila sudah duduk kerusi empuk, empunya diri mula mengantuk bila dah mengantuk dan lalok sportlight sebelah pun dah tak nampak hanya yg dinampaknya istana kristal. Teruskan perjuangan dan jadilah pemerhati yg kalis.

  5. hafiz berkata:

    Tak kira samaada siapa juga pilihan. atau parti apa, atau bangsa apa…! kita rakyat Malaysia! Rakyat telah menunjukkan kuasanya di Selangor! so, good luck buat BA disana!!!

  6. kipp berkata:

    YA!!!… jangan sia-siakan harapan kami! jalankanlah tugas dengan amanah!

  7. bumilangit berkata:

    hahaha.. aku takder pegang apa-apa jawatan dlm PKR apatah lagi k’jaan baru selangor.

    apa yang aku boleh buat ialah bersama kamu mendesak Barisan rakyat menjalankan amanah kita.

    kita bersatu yuk!

Tinggalkan Jawapan

