cikgu salman, aku akan menyusul kamu!

salman adalah cikgu aku yang memperkenalkan istilah bukaan lensa dan shutter speed kepada aku. dia seorang yang menrendah diri, takpernah sombong dalam bahasa. sabar walupun dikutuk. tak pernah aku tengok dia marah. “Ya Allah, hamba Mu itu tak pernah menyakitkan hati saya, jika ada ruang di sisi mu, layanlah dia dengan lembut, dan hambamu ini berdoa agar jika Kamu sudi memandangnya dengan wajah yang penuh kasih sayang. Amin!

*aku sangat kesal kerana tak dapat mengiringi jenazah salman ke kuburan kerana komitmen lain yang perlu dipenuhi. selamat tinggal cikgu, aku akan menyusul mu!

dsc_0084.jpg
gambar ini diambil ketika sesi menembak aku dan salman di KLCC

One Response to cikgu salman, aku akan menyusul kamu!

  1. bulanmalam berkata:

    Kita semua akan rindui Salman.

Tinggalkan Jawapan

