MB ‘pretty boy’ khir toyo

semalam, semasa menghadiri majlis khir toyo, aku rasa seperti nak jatuh cinta dengan beliau (hehe!) kulit wajahnya begitu halus dan mulus sekali, hidungnya pula sangat perfect, tak pesek dan simetrikal.

ketika aku tangkap gambar beliau menggunakan DSLR aku, aku fokus betul-betul kat hidung beliau. jariku tak bisa berhenti memicit picu kamera. klik, klik, klik. aku bagaikan terpukau! klik klik klik. nasib baik pakai memory kad, kalau pakai filem, mesti aku menyesal.

di rumah, aku mengkaji fotonya. aku zoom. tiada pore atau lubang2 dipemukaan kulit. aku zoom lagi, tiada juga pore melainkan di kawasan hidung, itupun sedikit. peerrgghhhh…. macam kulit telur brader!

aku yakin, poster pilihan raya beliau tiada sikit pun di touch up menggunakan komputer, semuanya natural beauty….

dulu-sekarang.jpg
NATURAL KEE???? HAHAHAHAH

MB PRETTY BOY!

Tinggalkan Jawapan

