tak boleh pakai pengilat kuku; spr langgar hak asasi manusia!

TS rashid, sudah lah. semua orang dah menyampah tengok muka kamu. semua orang (termasuk orang umno sendiri) meluat tengok muka pengampu besar.

aku sendiri tatau nak cakap apa pasal isu pengilat kuku ni. kenpa tak boleh? dakwat tu nak letak kat kuku ke? nanti boleh kikislah!
ini lah masalah SPR, bukan nak tunjuk demonstrasi macamana nak guna. nanti bila ada masalah nanti, baru nak gelabah.

bila orang buat demonstrasi, dia marah. hahahahahaa

6 Responses to tak boleh pakai pengilat kuku; spr langgar hak asasi manusia!

  1. lydia samnas berkata:

    kenapa tdk boleh guna pengilat kuku saya nak sebab kenapa tak boleh guna………..

  2. lydia samnas berkata:

    terima kasih kerana tips anda sngt membantu saya syabas teruskan thanks..

  3. niora betty berkata:

    saya sngt berpuas hati dgn tips nasihat anda sebenarnya saya sngt suka memakai pengilat kuku dan saya juga rajin menjaga kesihatan kuku saya dan saya ingin kuku saya cantik di pandag orang kerana ada sesetengh orang tdk rajin menjaga kesihatan kuku .kuku juga harus diberi perhatian yang utama jadi saya ingin mengenal pengilat kuku yang baik saya harap anda dapat syorkan pengilat kuku yang baik untk saya terima kasih…….

  4. kamala berkata:

    saya adalah wanita yang berkerjaya dan sayaa ingin penampilan saya sentiasa kelihataan menawam termasuk kuku saya .saya rajin menjaga setiap anggota badn saya dngn baik saya harap anddapat membantu sayaa dengan memberi tips yang baik tq….

  5. kamala berkata:

    memakai penglat kuku adalah tidak dilarang kerana itu adalah hak masing masing tetapi saya menasihati anda memakai pengilat kuku yang berjenama serta tidak memudaratkan atau merosak kan kukuk anda dengan mmemakai penglat kuku yang tidak baij harap nasihat anda dapat membantu anda semua yang gemar menguna pengilat kuku terima kasih

  6. RYNA berkata:

    NAK TANYA KALAU KITA GUNA PENGILAT KUKU BILEH KE???????????

Tinggalkan Jawapan

