MeLaYu; dulu kena tipu dgn penjajah, sekarang dengan pak Lah

ada la sikit-sikit ritma nya kan? dua-dua sama, berbeza parti satu identiti la katakan..

siapa yang tak meluat dengan mereka yang menjual nama agama untuk kepentingan diri, aku pasti semua orang tak suka walaupun dia itu tak ada agama. benci kepada orang (jika layak dipanggil orang) yang menjual agama ini ialah puncak benci. benci sebenci-bencinya. orang yang jahat ini sanggup menggunakan agama dan nama Tuhan untuk meneruskan apa yang dia rasa betul, walaupun lebih 40,000 orang mengharungi hujan untuk mengatakan, “kamu bukan ulul albab, kamu cuma pemimpin lembab!”

orang ini menutup kepala untuk menunjukkan kewarakkannya. dia tak tahu orang warak pun ada yang pergi urut batin (rujuk metro semalam dengan mengekalkan tajuk headlinesnya). orang ini bina masjid yang cantik dipandang, tapi mengosongkan dada jemaahnya dengan melalaikan jihad. orang ini menjerit-jerit untuk promot islam keseluruh pelusuk dunia, tapi dia lupa nak letak satu corong dalam rumahnya sendiri.

semalam dia, pemimpin islam hadari menafikan dia akan bubar parlimen hari ini, pagi tadi dia bubarkan parlimen. menipu atas nama islam.

peeerrrggghhhh~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: