hari hari yang sibuk

hari-hari aku semakin sibuk. exam pada april kian dekat, sedangkan aku masih belum mampu menghadam module 11- aircraft system. tambahan pula keadaan perit kapal third party di hangar tempat aku berkerja telah mengubah gaya hidup aku yang dulunya mampu mencuri masa untuk membaca buku kepada seorang pekerja berdedikasi. jangan salah sangka! aku bukan pekerja yang dicucuk hidung, dan aku takkan jadi lembu. cuma bila kapal dah macam tu, i got to do what i got to do.

namun aku cuba untuk hidup seperti dulu. aku benar-benar cuba! namun aku belum berpeluang bertemu kiki dan epul malah sesi teh tarik bersama adi dah lama tertangguh. projek-projek kerja luar juga macam tersangkut, tak mampu nak buat. sayang~ pasti akan ada orang mencuri idea murni aku. haha!

matahari masih bersinar di balik sini. cuma aku harap ianya memberi cahaya semangat lebih untuk ku. aku hampir lelah.

polis1.jpg

gambar ini aku ambil secara haram ketika polis membuat operasi mencari shalini di satu ceramah pas-pkr. malangnya dia tiada disitu.

One Response to hari hari yang sibuk

  1. bicarasamaawan berkata:

    aku juga kian sibuk. semoga selepas sgala urusan kita bole bersantai di old town ok!
    anyway, gud luck for your exam!!!

Tinggalkan Jawapan

