cuci by aflin shauki

aku tgk blog afdlin shauki ni, byk btol projek dia! film tu la, projek ni lah. tapi blog dia tak updet. tu aku tak bleh nak kata apa la.

aku sedang tunggu film cuci oleh dia. ada kedengaran berita dari kayangan yang filem ini mungkin kena gam kerana ada mesej2 bersih. BERSIH? ya BERSIH!

aku pun tatau la, kita tunggu je

2 Responses to cuci by aflin shauki

  1. adihamka berkata:

    banyak filem baru yang bakal menghabiskan duit aku dalam poket ke panggung awal tahun ini.

    Cuci, CJ7 (Stephen Chow), American Gangster…dan Dunia Baru The Movie!! (aphal gelak2???)

  2. bulanmalam berkata:

    sedikit pembetulan : Cuci by Hans Isaac.
    lallalaalalala.
    kalau adihamka menghabiskan duitnya untuk menonton filem.
    aku pula akan menghabiskan duit dia lagi dengan mengajak dia menonton filem yang tidak berada dalam senarainya..
    hahahahahahahaha..
    agagagagagagagaga..
    muahahahahahaha..
    kekekekekekekeke..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: