menyahut ‘cabaran’ kiki

kiki sebelum ni ada post gambar bunga yang cantik dalam blog dia.

ki, gambar ni aku tangkap guna slr aku, tanpa disentuh oleh adobe photoshop. hahahahahahappy nye aku! ok tak?

belalang1.jpg

aku namakannya kesatria baja hitam

6 Responses to menyahut ‘cabaran’ kiki

  1. Mushroom Ali berkata:

    Hahahaha macam pepet~

  2. bumilangit berkata:

    yeker? aku tak perasan pun.

    kau punya imiginasi power siyut~

  3. bulanmalam berkata:

    ternyata warna NIKON lebih cantik..
    kakakakakakakaka.

  4. kiki Grindawangsa berkata:

    WOW!!! cantik2! good job! update selalu foto-foto bro!

  5. kiki Grindawangsa berkata:

    WOW!!! cantik2! good job! update selalu foto-foto bro!
    http://www.flickr.com/photos/kikigrindawangsa/

  6. ladymariah berkata:

    Nikon D200 best!

Tinggalkan komen