DVD karaoke untuk Dr Chua Soi Lek

aku takder la bermusuh dengan mamat ni, cuma mulutnya yang laser dan ‘minta maaf tapi buat macam tak bersalah’ telah menggeramkan aku.
aku tak kisah ko nak tidor dengan sapa, lantak kau lah, tapi bila ko menteri dan buat benda diluar batasan moral ketimuran, paham-paham sendiri lah. ni nak salahkan orang, media dan mengaku ‘terlalu rajin’ sampai dengki.. ccceeettt poooodddaaahhh~
lepas tuduh rakyat malaysia ni holier than God. apahal lak??!! ko buat salah tu hamende?

dah la curang! hahahaa

oleh itu, untuk meraikan dr chua letak jawatan; mari kita berkaraoke, tolong lah janji dengan aku, kita nyanyi sama-sama….

entri ni sepatutnya di pos pada 4 hb 1. tp ada emejensi

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: