cerita lucah: dari YB ke seorang pornstar

cerita ceritit, tahi mata penuh poket. semua jalan cerita, watak dan kutukkan dalam entri ini adalah imiginasi penulis. ya, penulis ini memang liar imiginasinya! HAAHAHAAHAHAHAHA

dari kecil memang dia suka tolong orang, dia mahu tolong orang jugak bila dia besar, tinggi dan lampai. hasil dari hobinya yang murni itu dia dilantik menjadi seorang YB. Yang Boleh? yang bogel? yang bulat? yang berahi dan yaaaaannnggg…….

YB bukan satu kerja yang mudah, kerja nya merangkupi memungut sampah ditepi jalan, mengharamkan perhimpunan aman hinggalah menyediakan jarum dan kondom percuma kepada penagih dadah. YB juga bermaksud yang bernafsu. namun sifat ini harus di sembunyikan jika dia terus mahu mendapat elaun YB (yang berahsia) dan kontrak membekalkan kondom percuma kepada penagih. insan yang bernafsu ini tak boleh tahan. gila ngko? air dah sampai leher wa cakap lu!

kantoi.jpg

gambar ini hanya untuk hiasan. jangan nak perasan!

YB tukar nama kepada yang bersembunyi. dia melepaskan nafsu normal sebagai insan lelaki dalam sebuah bilik Yang Berkamera. waaddduuhhh… kantoi la wa cakap lu! aksi-aksi Yang Berahi dirakam dan diedarkan ke jalan-jalan yang sering dikutip sampahnya oleh Yang Berkenaan. manusia Yang Bermaruah mana yang tak malu? isk… tak baek la lu orang edar kat jalan, kalau budak darjah enam kutip macam mana? upload dalam youtube dan malaysia-today cukuplah…

YB kini dah jadi pornstar. Ya, Bintang!

bintang Yang Bogel.

2 Responses to cerita lucah: dari YB ke seorang pornstar

  1. adi berkata:

    aku suka satira ni!

  2. bulanmalam berkata:

    Yang benar..
    siapa pula Yang Bolos..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: