dialog dipinggir kota

dialog pertama:

lokasi, restoran mamak. waktu, malam yang sepi.

aku: anney, kasi gin and tonic.

mapley: itu takdak la kawan…

aku: (marah) kalau macam tu kasi jeane and pak lah!

dialog kedua:

lokasi, kedai buku mamak. waktu, malam.

aku: bos, surat khabar haram ada?

dia: apa itu?

aku: suara keadilan laa…

dia: (bingung) itu apa? takdak la kawan….

aku: (sambil berjalan) apa lekeh sangat kedai hang ni

dialog ketiga

lokasi, hangar. waktu, matahari 3/4 galah.

aku: wei, betul ka qantas take over MAS?

thaya: mana ada, diaorang buat JV je. dia beli saham 49%

aku: haaa.. now only u appreciate DEB aa.. kah kah kah!

Tinggalkan Jawapan

