separuh masa pertama

sunset.jpg

masa aku banyak terbazir dengan blogging. haha

aku terpaksa kurangkan atau tak menulis langsung bagi menumpukan perhatian kepada pelajaran aku. aku melabur byk dalam usaha aku ini, tak boleh buat main2.

maafkan aku bulan,
aku berlaku curang padamu.

aku sudah meniduri matahari tadi,
malam ini aku tak dapat bersamamu.

hingga jumpa lagi..

6 Responses to separuh masa pertama

  1. bicarasamaawan berkata:

    jgn pergi..

  2. bulanmalam berkata:

    bulan tak marah..
    hahahahahaha..
    bulan hanya berjaga diwaktu malam dan tidur pada siangnya..
    jadi tidurlah bersama bulan..
    hahhahahahaha..

  3. adihamka berkata:

    kau hanyalah kekasih separuh masa…
    haha!

  4. ladymariah berkata:

    lepaskanlah dia wahai awan… ewah!

  5. apa yang kau merepek ni? separuh masa kedua kan ada lagi? biarkan sahaja bulan dan matahari itu meranjang di awan. Asalkan, pelaburan itu terus terbazir. Apa salahnya?

  6. sumbiling berkata:

    apasal hr ni x datang? buku tu da nak 60% saya baca…. lagu tu masi downloading lagi..

Tinggalkan Jawapan

