AKU TAK KENA TANGKAP

lalalalala…..

namun agak sedih kerana v tak datang, insyaAllah dia datang dlm program2 lain dia akan datang.

kepada epul dan kiki, hahahahahaha

kepada maharul dan hamsah juga, hahahahahahaha

kepada mereka yang tersangkut kat masjid jamek, hahahahahaha

aku dapat pergi istana negara~

weeekkk…. 😛

updated:

buletin utama tak masukkan berita perhimpunan rasaksa sebagai berita utama, kenapa? takut ker?

9 Responses to AKU TAK KENA TANGKAP

  1. Sinatra_Z berkata:

    Aku pegi kat masjid jamek. Cam siot kena halang ngan pulis yang berpakai hebat dan bergaya. Orang kat masjid jamek tak dapat pergi istana negara, kat sini orang kena bom gas dengan pancutan air je. Meriah gak.

    Oh aku tak pakai baju kuning.

  2. bumilangit berkata:

    zaidel,

    pesta rakyat sangat meriah bukan? walaupun sakit dan pedih, ia sangat meriah!

    sekarang, rakyat yang terdiri dari mahasiswa, penganggur, juruteknik, peniaga kecil; semuanya telah ditabalkan sebagai kesatria. satrya pembebasan diri!

  3. bicarasamaawan berkata:

    apabila water canon singgah, mataku pedih tidak terkata. 3 kali woooOO!!

  4. ixora berkata:

    buletin utama smlm xde pn cerita pasal tu.. taktau la kalau saya terlepas pandang sbb saya tgk berita separuh jalan je. hehe. tapi dalam radio (tak pasti radio mana saya dgr smlm) ada cakap pasal perhimpunan tu. dia kritik al-jazeera sbb kononnya buat spekulasi (spekulasi ke? tak pasti ayat saya ni.maaf kalau silap) sendiri.

  5. bumilangit berkata:

    ixora,

    rujuk video youtube tu, semua tu nak tutup kelemahan (baca kebodohan Zam).

    literalli bodoh

  6. ixora berkata:

    Saya baru perasan awak ada letak video youtube lps bg komen yg sebelum ni. Saya tak view keseluruhan entri dlm blog ni td..

  7. bumilangit berkata:

    frankly speaking, actually i really hope awk kena tangkap..HAHAHAHAHA tp cuak tau satu hari dok umah dr awk kuar umah smpi la awk kol kate u r ok!!sape xsayang hubby =)
    nway, semangat awk akan dpt dirasai oleh org lain jugak, kalo bukan sekarang it will some other times~~~ keep on with what u r doing..

  8. bumilangit berkata:

    oi ika, apahal masuk2 blog jon guna name jon ni! ini telah melanggar hak peribadi dan hak a’seksi’ jon!

    arrggghhh…. kekasih2 gelap ku..

  9. mama safiah berkata:

    opppssyyyy….=p

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: