menulis dan berfikir (atau sebaliknya)

zul sedang mengasah bakat yang terpedam dengan photoshopnya, mungkin terpendam dah tenggelam.

zul sedang mencari si Cinta. dulu Cinta ada, sekarang dah menghilang.

zul tgh pikir pasal Engine Gas Turbine, Propeller. beselirat dengan masalah dunia yang beliau tak mampu selesaikan.

zul tgh fikir untuk give up dan menyanyi lagu que sera sera dengan irama dondang sayang.

zul ingin pergi ke langit kemudian menjunam ke bumi, dengan kelajuan graviti. kuburnya pasti tak perlu digali.

zul ingin tulis  blog, tetapi tiada masa untuk dicuri.

zul berhenti

2 Responses to menulis dan berfikir (atau sebaliknya)

  1. syafiqsunny berkata:

    zul nak kawen lain.
    weh beb
    kau tengok apa yang ko komen kat aku

  2. kekasih_hati berkata:

    saudara,
    anda mempunyai skill dlm penulisan. anda boleh mendapat rezeki dgn hasil karya anda ini. luahkan isi hati dgn menulis dan kongsi lah ilmu yg anda peroleh dgn org lain.
    tiada istilah give-up dlm kamus hidup kita selain drpd mati. sebelum kita sampai ke tahapp itu,berusaha la untuk memajukan diri dan mendekat kan diri kepadaNya serta mencari Cinta itu.
    semua org mempunyai cita2 yg tinggi dlm hidup mereka. hanya bercita- sahaja tidak cukup utk mengecapinye. anda harus bertindak. kalau tidak ia hanya tinggal kenangan atau seperti luncai dgn labu nya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: